Liečba chronickej vaginálnej infekcie laserom RENOVALASE

RENOVALASE - laserová vaginálna rejuvenizácia

Naše pracovisko je referenčným pracoviskom v laserovej liečbe genitourinálneho syndrómu.

Suchosť a zníženie lokálnej imunity vagíny sú častým javom spojeným so starnutím ženského organizmu a s infekciami pošvy. Za týchto okolností pošva nepracuje vo fyziologicky optimálnom stave. V dôsledku zníženia obranyschopnosti pošvy dochádza k recidivujúcim infekciám pošvy , či už chronickým bakteriálnym vaginózam alebo mykózam pošvy. Laserové ošetrenie RENOVALASE je šetrná a bezbolestná metóda omladenia sliznice pošvy a jej väzivového aparátu, cesta ako zlepšiť vlhkosť a obranyshopnosť sliznice. Laserová energia laseru Erbium:YAG 2940 nm je aplikovaná na oblasti pošvy pomocou špeciálneho zrkadla. Laser spôsobuje vniknutie tepelnej energie do slizničného tkaniva pošvy a jej okolia, čo spôsobí remodeláciu kolagénu väzivového aparátu pošvy, zlepšenie prekrvenia pošvy a rejuvenizáciu sliznice pošvy. Procedúra laserového vaginálneho omladenia je oveľa menej agresívna ako hormonálna liečba, má menej vedľajších účinkov a je dobre znášaná pacientkami. Doba zotavenia je krátka, behom 5 dní môže pacientka obnoviť sexuálnu aktivitu. Procedúru je vhodné po mesiaci opakovať. Laserovým ošetrením je možné rejuvenizovať vagínu, zvýšiť jej pružnosťvhlkosť, prekrvenie a obranyschopnosť proti vaginálnej mykóze a aj chronickým bakteriálnym infekciám pošvy

Cenník RENOVALASE :
RENOVALASE 1 ošetrenie, vrátane vyšetrenia a konzultácie 300 €